2012. július 6., péntek

Sok sok mutatnivaló :)

Megint eltűntem... de annyira lusta vagyok fotózni...:( NA most jó idő van, és felgyűlt jó pár ékszerem, ezért mutatom.


Orsina szépséges mintájával kezdem. Imádom ezt a nyakláncot!! Már több mint fél éve készen van, de nem bírtam jó képet készíteni róla. Ez talán vállalható. Nagyon nagyon köszönöm Orsi!!:)

Már pár hónapja bevásároltam sujtás zsinórokkal, hogy majd majd kipróbálom. Most végre sikerült, Zoojabeasd Csilla szuper mintája jó kezdésnek bizonyult.:) Igaz kicsit felemás, de felvéve nem látszik. Nagyon látványos, imádom őt is!!!:)) Köszönöm Csilla!!!



A kéknek igazán csak két árnyalatát szeretem. A türkizt, és a navy(?) színt. Több ilyen ruhám van, kellett egy jó kis szett hozzájuk. Ez a minta Diától és Csendes Katától igazán univerzális, jó farmerhoz is, de egy csini ruhához is. Ezt hordom most a legtöbbet.:) Köszönöm a mintát (CSKD)!!!:))

Szintén régen készen van. És ez már a 2. darab, mert az elsőt elhagytam.:( Muszáj volt ugyan olyanban megfűzni mégegyszer. Ja és nekem gyűrűnek jobban tetszik, mint medálnak.:) Minta: Floriana-Perle4you. Thank You Simone!!:)

NAgyon nehéz fotózni ezt a szettet. Igazán most se tetszik a kép.:( Minta Biloba (Archipel, Pimprenelle). Merci beaucoup!!:))

Anyumnak készült karácsonyra...:)

Hűs nyári darab.:) Minta Ande (India), Biloba (Baltique). Köszönöm!:)


És jönnek a félkész darabok...:) Próbálkoztam a gyurmázással, kaboshonoknak készültek. A festett és az arany a kedvencem...:)

Az utolsó golyó pedig Try to be Fairylandje. Imádom, de még nem tudom hogy lesz belőle lánc...:) Majd mutatom fél év múlva....:D




9 megjegyzés:

Liza írta...

Gyönyörűek!

Barbara írta...

Meseszép az összes!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful work!!!!!!!!!!!

GyöngyvirágMK írta...

Mind-mind nagyon széééép !!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Most aztán kapkodom a fejem! Ennyi gyönyörű ékszer, egyik fantasztikusabb mint a másik!!!!

Piky73 írta...

Ha csak annyit írok, hogy egyik szebb, mint a másik, azzal nem fejezem ki, hogy mennyire el vagyok bűvölve!!! De nehéz más szavakat találni, hisz teljesen elkápráztat ez a sok gyönyörűség!!!

Judith írta...

Jó, hogy megmutattad őket! Kár lenne értük. Csoda szép mindegyik. Nálam az első kettő a dobogós! :D

almona írta...

Mennyi szépség!!! Bea, gyönyörűek, nem semmi kollekció! Gratula!:)

Eileen írta...

Beautiful beadwork. Lovely colors. Greetings

Guestbook