2010. december 30., csütörtök

Játééééék


Szeretném megköszönni hogy jöttök, és érdeklődtök!:) A látogatók száma mindjárt 10.000 fölé szökik!:)))) És nemrég volt a blog születésnapja is, tehát itt az idő játszani!:) Már korábban meg akartam hirdetni, de valami újdonsággal szerettem volna előrukkolni, ezért a szünetben ezt a medált kísérleteztem ki, erre az alkalomra!:D Remélem tetszeni fog Nektek.:) Megpróbálok majd mintát is csinálni hozzá.
És akkor a szabályok:
Hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél. Nem fontos hogy legyen blogod, csak írd akkor oda a neved, és esetleg e-mail címet (ezt lehet privátban is ha nem akarjátok kiírni) hogy tudjalak regisztrálni.
Örülök ha kiteszitek a blogotokba, de nem muszáj!
Jelentkezni lehet: január 16. vasárnap éjfél. Sorsolás másnap. Hajrááááá!:)

u.i.: akik "névtelenek" és csak egy keresztnevet írnak nem fogom tudni hogy kik, és nem találom meg őket, kérlek, írjatok valami elérhetőséget!

115 megjegyzés:

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Alexandra írta...

Kedves Chinita!

Gratulálok a sikereidhez, ez a medál gyönyörű, méltó ajándék egy ilyen jeles eseményhez, mint a blogod születésnapja!
Boldog Új Évet kívánok Neked, és további sikeres blogírást, és ki nem apadó kreativitást az ehhez hasonló mesés ékszerekhez! :-)

Üdvözlettel,
Alexandra

Bogi írta...

Mire nem jók a játékok. Most leltem rád és a csodás ékszereidre Soldi blogján keresztül, s ha nem bánod, játszanék veled. :) A blogomban is meghirdetem a játékod. :)
Minden jót és előre is boldog új évet! :)

Névtelen írta...

Kedves Bea! Mindenek előtt Boldog Új évet kívánok Neked! Gyönyörű ez a nyakláncod is:D Jelentkezek a játékra,hátha szerencsém van és sikerrel járok:) Puszillak, sok sikert és kitartást a vizsgákhoz!! Csiba Évi

Maria írta...

Gratulálok a blogodhoz, és én is jelentkeznék, szeretném ezt a remek kis medált !! Marcsi

Krisziz írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz, a látogatókhoz, és jelentkeznék én is a játékra. Gyönyörű ajándékot készítettél :-)
Boldog új évet kívánok! Krisziz

Marcsi írta...

Kedves Chinita!

Gratulálok a blogodhoz, nagyon tetszik az ajándék medál, ezért én is jelentkeznék a játékra!!!
Boldog Új Évet, és további sok sikert kívánok.

Marcsi
marcsi.999@freemail.hu

Csirli írta...

Kedves Chinita! Gratulok szepseges munkaidhoz, sok latogatodhoz! Nagyszeru otlet jatekkal bucsuztatni az oevet :)
Tovabbi sok sikert es boldog uj evet kivanok!

Orsi írta...

Jujj, de szép medál, jövök játszani érte!
Gratulálok a sikerekhez, csak így tovább!!!

Margó írta...

Igazán szépek az ékszereid, és én szeretek, és szeretnék játszani:))
( Az én blogom is 1 éves már, csak fel kellene töltenem.....)

Ildikó írta...

Gratulálok a sikeredhez! Ez a medál is nagyon klassz lett!, ahogy az eddigi munkád mindegyike. További sikereket és BUÉK.

Las Creaciones de Boricua írta...

Congratulations!!!!!
It's beautiful!!!!!!!!!!!

Kritti írta...

Gratulálok a blogodhoz és a szépséges alkotásokhoz!
Gyönyörű ez a medál, szívesen játszanék érte!
B.ú.é.k.!

Roberta írta...

Ezért a szépségért én is ringe szállok:-))) Gratulálok Bea, csodálatosat alkottál!!!! Köszi a lehetőséget:-)))

Maria írta...

Gyönyörű a medál, imádok játszani, hajrá!

Noyka írta...

Nagyon nagyon tetszik ez a medál, isteniek a színek együtt!! Nem bánnám ha én nyerném meg:) Persze a minta is szuper lenne!

Gigike írta...

Szeretnék én is játszani a gyönyörű medálért!! Köszönöm a lehetőséget!

Gabessz írta...

Gyönyörűek az ékszereid! Gratulálok! Jövök én is szerencsét próbálni! Nagyon szeretném ezt a szépséget megnyerni!

gyöngybarlang - tündegyöngyök írta...

Nagyon cuki a medál is és a színösszeállítása is!
Gratulálok!
Boldog új esztendőt kívánok!
Tünde

Edit írta...

Én is jelentkeznék a játékra. Nagyon szépek az ékszereid!!!
BUÉK
Edit

Gyöngy-szirom írta...

Nagyon szép ez a medál. Gratulálok a blogodhoz és a munkáidhoz! szeretnék játszani és köszönöm szépen a lehetőséget. BÚÉK!
Andi
andreanagy68@gmail.com

Névtelen írta...

Gratulálok. És én is, én is. :DDD

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Gratulálok a látogatókhoz is, meg ehhez a gyönyörű medálhoz :)

Kiss Antalné írta...

Gratulálok a bloggodhoz!
Boldog lennék, ha az enyém lenne ez a nyaklánc!

Cimbilimbi írta...

Boldog blogszülinapot, szép új évet kívánok! Gyönyörű a medál, jövök játszani érte.

Alma írta...

Gratulálok- és szeretek játszani.
26. bejegyzés-s 26 születtem:))

Berzsi írta...

Szia Bea,

Ez is GYÖNYÖRŰ, mint minden más ékszered!! Szeretnék játszani érte!! remélem végre szerencsém lesz:-)
Puszi

Timike írta...

Csodás ez a medál szivesen játszok érte. Boldog blogszülinapot.

Etti írta...

Csodálatos ékszereket készítesz, egyszerűen mesések. :)
Én is szeretnék Veled játszani. Köszönöm :)
És boldog új évet, és további hasonlóan jó kreativitást kívánok. ;)

Christina írta...

Szia!
Jelentkeznék én is!
Boldog blogszülinapot.
B.U.É.K! :)
Christina

Szöllősi Szilvi írta...

Bea, már többször is megbeszéltük, de nem győzöm elégszer mondani, mennyire tetszenek az ékszereid! Gratu a bloghoz, és csak így tovább. Remélem mihamarabb talákozunk újra élőben is! :-D

Addig is nagyon boldog, sikeres Új Évet Neked!

Puszi
Szilvi

fszeva írta...

Bea, megint gyönyörűségest fűztél, gratulálok!:)

Lerika írta...

Gyönyörű medált fűztél, és egyben játékra is jelentkezem!!!!!!!!!:-))

moonsafari írta...

Gratulálok az évfordulóhoz, 2011-re is sok hasonlóan gyönyörű ékszert kívánok :) A játékba persze én is beszállok :) BÚÉK!

Millefiori írta...

A következő éveben is hasonló szépeket. BÚÉK!!!!
J.

xirta1224 írta...

Szuper medál szuper játék.
A mintának is örülnék. BUÉK

Névtelen írta...

Kedves Chinita!

Szeretnék gratulálni én is a blogodhoz, amihez további sok sikert kívánok.
Boldog új esztendőt szeretnék Neked is Családodnak is és persze a többi olvasónak is kívánni.
Nagyon tetszenek az alkotásaid, további kitartást és kreatív gondolatokat hozzájuk.

Üdvözlettel: Horváth Melinda

MickTaylor írta...

Csodaszép...

Sziszkó írta...

Szia!

Nagyon szép ékszereket csinálsz! Gratulálok munkáidhoz! Szeretnék jelentkezni a játékra ezért a szép ékszerért!

cskata írta...

Boldog új évet kívánok én is,és szeretnék én is játszani! :)

Angi írta...

Én is jelentkeznék a játékra!
Boldog új évet és blogszülinapot! :)

horimarika írta...

Jelenetkezem a játékra! És nagyon örülök, hogy idetaláltam, csodás ékszereid vannak!

V. Éva írta...

Én is jelentkezem a játékra,és nagyon tetszik e medál, a leírásnak azaz a mintának örülnék.Ha nem nyerem, legalább meglegyen.Meghívlak a vendégkönyvembe egy képpel,igen nagy örömet szereznél. a játékot kitenném a blogomra de sajna meg ilyent nem tudok.
B.U.É.K

Kaksziné Györffy Anita írta...

Igazán csinos kis darab, tetszik a színe nagyoooonnnn.Én is gratulálok a blogodhoz, és további sok sikert!

Anita

Névtelen írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra.
Nagyon szép az ékszer, amit felajánlottál, jó lenne, ha én nyerném meg.
Rezina
tc-studio@freemail.hu

Ica írta...

Gyönyörű lett, nagyon tetszik! Ica

Ami írta...

Gratulálok a születésnaphoz! És a szép medálhoz is :)

FneSzA írta...

Boldog Új Évet Kívánok!
Gratulálok a sok gyönyörű alkotásodhoz!
Szeretnék bejelentkezni a játékra!
További sok GYÖNGYÖT kívánok!

ÜDV: szhelyanita.blogspot.com

Zsike írta...

Szia Chinita!

Nagyon szép nyakéket alkottál, a színek is nagyon tetszenek. Gratulálok!!!

Zsike

Manna írta...

Kedves Chinita!

Időnként ide szoktam kukkantani a blodogba mert nagyon tetszenek az ékszereid. A Prága karkötőmet is neked köszönhetem. Miután megláttam amiket te fűztél, nekem is kellett :)
Az előző bejegyzésben lévő magyaros karkötő is eszméletlen gyönyörű, erről a nyakláncról nem is beszélve. Csak gratulálni tudok és természetesen boldog blog születésnapot :)

üdv. Manna :)

Liza írta...

Kedves Bea! Én csak most a játék kapcsán keveredtem ide a blogodra és gratulálok hozzá! Nagyon szép ékszereket készítesz, további sok sikert!
Szívesen játszanék én is ezért a szép medálért!

Lölli írta...

Én is, én is, én is!:)

Edit írta...

Csodás munkáid vannak!
Szeretnék játszani ezért a szépséges medálért! :)

Monica írta...

Boldog blogszülinapot, és boldog új évet is! Gyönyörű ez a medál, szivesen viselném, játszok érte .
Kitettelek.

Barbara írta...

Gratulálok a blogodhoz és a munkáidhoz is, ez a medál különösen szép.

vrita írta...

Ez a medál csodaszép! Graulálok hozzá. :)
Boldog blogszületésnapot! Boldog Új Évet!

fibi írta...

Kedves Bea! Gratulálok a blogodhoz, és a gyönyörű munkáidhoz. Ez a nyaklánc csodaszép:) Boldog új évet! Fibi

Anna írta...

Szia!

Boldog szülinapot a blogodhoz, és Boldog Újévet.
Én is szeretnék játszani, gyönyörű a medál.
fourbaby36@freemail.hu

köszönöm Anna

Renáta írta...

Boldog szülinapot a Blognak :)
Remélem én leszek a nyertes :)
Január 12-én én is szülinapos leszek.
Csoda gyönyörű ajándék lenne :)

Zsófy írta...

Kedves Chinita!Boldog BlogSzülinapot kívánok elsősorban:-)Örülök hogy Veled játszhatok;-)
Csodás ez a medál,fantasztikus a színe!!!!

Anpebe írta...

Szia!
Nagyon szép medált kisérleteztél ki. :) Gratulálok az oldaladhoz, a sok látogatóhoz! Remélem én nyerem meg. :)

Kántorné Szilvi írta...

Kedves Bea!
Nagyon ügyi vagy, nagyon csajos medált alkottál. A színei különösen nagyon tetszenek.4
Szeretnék játszani én is!
Kaszilva

almona írta...

Bea, ez az ékszered is gyönyörű! Szívesen játszom én is, nagyon szeretem a munkáidat! Gratulálok!

Valerie írta...

Gyönyörü medal!

Édua írta...

Az esélytelenek nyugalmával jelenkezem erre a gyönyörű medálra!
a színe egyenesen csodás!

norono írta...

Gratulálok az első blogszülinapodhoz!
Nagyon örülök, hogy megleptél minket ezzel a játékkal!
Gyönyörű medál!

Jays írta...

Szia. Tetszik a blog. :D Majd kedves drága édesanyámnak megnyerem ezt:D
üdv: jays

Helma írta...

Kedves Bea! Gyönyörű szép ékszereket készítesz, ez a medál pedig tökéletes, szeretnék én is versenybe lépni. :)
Boldog Új Évet kívánok és gratulálok a blogodhoz!

Névtelen írta...

Boldog új évet!
Játszanék én is.
Köszönettel: Anett

Panka gyöngye írta...

Gratulálok Bea!További sok szép ékszert kívánok:)Gyönyörű ez a medál örülnék,ha megnyerném:)

Névtelen írta...

Kedves Chinita!

Ez valami csodás!
Most találtam Rád, és az ékszereidre, jönni fogok még!
Köszönöm, további sok szépet Neked!

Huszák Eszter
gemini973@gmail.com

Névtelen írta...

Jelentkezem én is erre a gyönyörű medálra.
Boldog blogszülinapot és BUÉK!

Szabó Ildikó
szildi1@freemail.hu

Gabriella írta...

Kedves Chintia! Most találtam a blogodra és nagyon tetszenek a munkáid! Szeretnék is jelentkezni a játékodra, hiszen nagyon szép az a nyaklánc, amit felajánlottál!

Blaniiiiii írta...

Váááuu de széépp:):)élőben mégszebb!!(:
az e-mail-emet tudod:D

Kata írta...

Csodás ékszereket készítesz!!!!

A blogszülinaphoz gratulálok!

Magdi írta...

Gratulálok! És nagyon szeretném ezt a gyönyörűséget magaménak tudni, ezért harcba szállok érte!

dove írta...

Isten éltesse a blogot meg a bloggert is - van nem születésnapi köszöntő is :D! - jó sokan vannak előttem, de azért jelenkeznék én is:)

Zsófi írta...

Boldog blogszülinapot! Gyönyörű ez a medál, szívesen viselném! :-) További sikeres alkotásokat kívánok!

Dalma-Almada írta...

Szívesen jelentkezem erre a csodás darabra! Akár a mintájával is megelégszem, ha csak az marad! Hi-hi-hi-hi!!!!

Edina írta...

Gratulálok Neked!
Gyönyörűek a munkáid!
Kiteszlek a blogomra!

Sviro (Ildi) írta...

Örülök, hogy Rád találtam, nagyon szépeket alkotsz. Boldog blogszülinapot is!

morsi írta...

Gratulálok, nagyon szép lett ez a nyaklánc. És várom a mintát is!

Névtelen írta...

NAgyon szépek munkáid, örülök, hogy rátaláltam az oldalra.
Mchintos

Névtelen írta...

Kedves Chinita,

Én is gratulálok a blog születésnap alkalmából és nagyon szeretném megnyerni ezt a csodás láncot. :-)Hátha...

Timi (turitimea@freemail.hu)

GaBeads írta...

Nagyon gratulálok a blogodhoz és a gyönyörű munkáidhoz. Szívesen versenyre kelek ezért a gyönyörű nyakláncért!

KingArt Design írta...

Szia!
Gratulálok a blogodhoz, a csodás alkotásaidhoz! Nagyon örülnék, ha nekem kedvezne a szerencse, szívesen viselném a gyönyörű nyakláncot! :-)
Üdv: Kinga, Szfvár
(pabaki70@gmail.com)

Ládikó írta...

Szia! Most tévedtem ide az oldaladra, gratulálok a sok látogatóhoz és jelentkeznék a játékodra. :)

Giggles írta...

I love your page and the jewelry you have done, very beautiful. Thank you for doing the game very interesting, its my first time playing. My email is giggles071@hotmail.com my flickr is http://wwwflickr.com/photos/giggles071
congratulations for the 10,000 visitors to your page.

Berjo írta...

Még úgy látom, hogy beférek a határidőbe, ezért jelentkezem ezért a csodás ékszerért.

Zsuzsa írta...

Nagyon tetszik a nyaklánc, szívesen viselném, ezért jelentkezek a játékra.

Köszönöm a lehetőséget,
Zsuzsa

Szemi írta...

Nagyon szép ez a nyaklánc és természetesen a többi munkád is!Csak így tovább! Szemi (vycyke@gmail.com)

Marijja írta...

Gratulálok a szülinaphoz!
Nagyon tetszetős ez a nyak dísz...szeretném viselni!

Oribori írta...

Kedves Chintia! Most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszenek az ékszerei! Főleg a hímzetteket nagyon szeretem! A játékodra én is szívesen jelentkezem! Szeretem ezt a színpárosítást!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Sokan vagyunk, de nem elegen, jövök én is. Gratula a bloghoz!

GhostGirl írta...

hű,nagyon tetszik,én is jelentkeznék érte ^^
(email címem,ha esetleg nyernék: darkangel13@citromail.hu)

emikke írta...

Csodaszépek a munkáid!Gratulálok!Én is jelentkezem a medálért-hátha idén kedvez a szerencse:-))

Lente Julcsi írta...

Gratulálok,és köszönöm a lehetőséget!

Andi írta...

Szia! Gyönyörű ez a medál, a türkiz lilával nagy kedvencem, de ha eddig nem is lett volna, most biztos megszeretem! Köszönöm a lehetőséget a játékra!

StR írta...

Szia!

A héten már egyszer szerencsém volt Zazie-nál, megpróbálom hátha most is sikerül:))
Nagyon szépek a munkáid:))

Üdv:

Eszter

Mili írta...

Mire nem jó egy játék! Én is így találtam rád! Naná hogy beszállok ezért a csodaszép medálért! :)

Andi írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz és a szép munkáidhoz!
Örömmel viselném a medálod! :)
Andi
andrealipcsei@freemail.hu

Piky73 írta...

Csodás ez a medál, s természetesen imádnám, ha az enyém lehetne :) Szóval szeretnék játszani Veled :)

Sajna Bécsben nem jutottam el a gyöngyös boltokba, mert olyan hideg volt, hogy nem igazán volt kedvünk bóklászni :( Inkább zártabb helyeken tartózkodtunk... De ami késik nem múlik! Eltettem a térképet, s tavasszal biztosan felkerekedünk újra, s akkor már nem fogom kihagyni :)
Viszont még egyszer nagyon köszi az infot :)
Puszi, Niki

Andrea Isfan írta...

Boldog blogszulinapot! En is szeretnek jatszani.

Ritus írta...

További sok sikert a blogodhoz!
Versenybe szállok én is ezért a csodás medálért.

Nera írta...

Szia!
Gratulálok, csodaszép ez a medál! Én is jelentkezni szeretnék a játékra!

(Kittem a játékod a blogomon.)

Nera

tittike írta...

Nagyon szép a blogod! Egylőre csak irígykedem sokatokra, mert az idő mindig hiány. További jó munkát! Kriszti Tittike@citromail.hu

Ari írta...

Jelentkezek én is ezért a gyönyörű medálért! Köszi a lehetőséget!

Bernadett írta...

Jottem jatszani.:)
Hirdetem jatekodat.:)

Lilang írta...

Jöttem... hátha megnyerem ezt a szép nyakit.
http://lilangkrea.blogspot.com/

tyttoke írta...

Kedves Chinita! Gratulálok szépséges munkáidhoz, sok látogatódhoz!
További sok sikert és boldog új évet kívánok! Jelentkezek én is ezért a gyönyörű medálért!

Tipitá írta...

Nagyon tetszik ez a szépség, így játszanék érte. Kitettem a blogomra is! Gratulálok a rengeteg látogatóhoz!

Névtelen írta...

Én is szeretnék játszaniii :) Még sosem nyertem semmit, hátha talán most :) Blogom nincs, de a facebookra megosztottam :)
e-mail: vidanecsibam@gmail.com
Szépségesek a munkáid, gratulálok.
Magdi

Ilumilu írta...

Szia!

Nagyon tetszenek a gyöngyeid, szépek a medálok színei!
Szeretnék játszani, köszönöm a lehetőséget!

Judit (Gyöngyvirágom/Ilumilu)

Cseresznyevirág írta...

Csodaszép ez a nyaklánc és a többi alkotásodhoz is gratulálok! :-)
Még éppen időben jelenkezem, bár már elég sokan vagyunk, remélem, szerencsém lesz! :-) Szóval jelentkezem!

Castia írta...

Talán utolsóként, de remélem még időben jelentkezem. Gratulálok a blogszülinaphoz és csatlakozom a medál színeit dicsérőkhöz!
A felhívás kikerült ide: rajz-tutorial.blogspot.com

Guestbook